ELZA mindenben melletted áll a könyvelőiroda munkájának megszervezésében (csak kávét nem főz)

Gyors és átlátható folyamatok

Kövesd nyomon könnyedén, hogy a zárásban melyik munka hol tart. Egyszerűen látod, hogy mely feladatok vannak folyamatban, és mik a befejezettek. Eredményesebben, szervezettebben működhet a vezetői ellenőrzés.

Munkamegosztás

Nem kell minden feladatot a könyvelőnek végeznie. ELZA támogatja az asszisztenseket, hogy hatékonyan részt vegyenek az évközi vagy az év végi folyamatokban. A vezető pedig tud az ellenőrzésre fókuszálni.

Kompatibilis minden könyvelőprogrammal

ELZA bármilyen szoftverrel együttműködik, így nem kell aggódnod az adatok betöltése miatt.

Egyszerű betanulás és feladatok átcsoportosítása

Az új kollégák könnyen eligazodnak a rendszerben, és a feladatok gyorsan átadhatóak vagy átcsoportosíthatóak.

Automatizáció és humán erőforrás optimalizálás

Az ELZA automatizálja a rutinfeladatokat, így több idő maradhat a fontosabb, stratégiai feladatokra.

Jelszavas védelem és hozzáférés kezelés

ELZA erős jelszavas védelmet tud biztosítani, és pontosan szabályozni, hogy ki férhet hozzá az adatokhoz és milyen mértékben, így minimalizálva a biztonsági kockázatokat.

Adatmentés és visszaállítás

ELZA rendszeres adatmentést tud végezni, így biztosítva, hogy az adatok mindig elérhetők és visszaállíthatók legyenek, még váratlan körülmények esetén is.

Felhasználói tapasztalat