Rólunk

ELZA nem egy egyszerű szoftver, hanem egy olyan digitális asszisztens, amelyet könyvvizsgálók és könyvelőiroda-vezetők álmodtak meg. Olyan szakemberek állnak mögötte, akik nap mint nap testközelből tapasztalják a könyvelés kihívásait – így minden funkciót valódi igények és gyakorlati problémák inspiráltak.

A rendszerszervezői és fejlesztői csapatunk magasan képzett informatikai szakemberekből áll, akiknek elsődleges célja, hogy az ELZA mindig biztonságos, gyors és felhasználóbarát legyen.

Küldetésünk, hogy egy olyan digitális asszisztenssel segítsük a könyvelőket, ami megkönnyíti a könyvelők munkáját az évközi és év végi zárások során. ELZA egységesíti, automatizálja és átláthatóvá teszi a teljes folyamatot – a főkönyvi kivonat beolvasásától kezdve, a beszámolókon és kiegészítő mellékleteken át, egészen az OBR-feltöltésig.

Ezzel nemcsak csökkenti a manuális munka terheket és a hibalehetőségeket, hanem erőteljes ellenőrzési és munkaszervezési eszközt ad a vezetők kezébe. ELZA minden egyes megbízásnál egységes, visszakereshető és szakmailag hiteles dokumentációt biztosít.

Végső célunk, hogy a könyvelőirodák és vállalati pénzügyi részlegek számára gyorsabb, hatékonyabb és magasabb minőségű zárásokat tegyünk lehetővé.

A program kiadója:

Magyar Könyvvizsgálói Kamara Oktatási Központ Kft.
Címe: 1087 Budapest, Szinyei Merse u. 8.